Masa dan Waktu

Thursday, April 7, 2011

terima kasih kerana pernah bertandang di hati ku..

ingat x lagi dgn kisah cinta aku yg penuh pengharapan tp x kesampaian tu~~~ H..yg pernah aku gelarkan sblm ni..setelah beberapa bulan kecewa setelah mndapat tau dia kapel ngn N ni...aku berpisah kelas dgn dia...mgkin ade hikmah..ble dah berpecah kelas...aku dan die dah jarang bercakap...jadi aku bleh lpekan die sikit demi sedikit...hati aku mula kosong saat tu...tiba2..SURPRISE!!!!

beberapa hari sblum kedatangan kouhai...aku pernah ckp ngan beberapa org..
kalo jmpe kouhai yg aku minat...nnti hari2 aku nak masakkan utk de...

"esok pagi awak nak bawak bekal ape pergi kelas?? sy bleh masakkan.."
"mlm ni awak nk mkn ape utk dinner??? ckp je..sy masakkan.."

itulah antara mmpi2 aku ble jmpe ngan kouhai yg aku bakal ske nnti..
walaupun aku mendapat tohmahan dan kata2 dengki dri budak laen...sabor je la..

"dia dtg dengan lenggang lenggoknya~~" kouhai tachi pun dah masuk...agak lme jugak aku perhatikan tp x jmpe kouhai yg sedap di mata dan di hati..sehinggalah~~~

UNDOUKAI!!
aku jadi ketua umah merah mse tu...hahaha..
layak ke??? hahah...
tp aku dah cbe buat yg terbaik mse tu..















tp kesahnye~~~bkn pasal undoukai tu..tp mengenai seorang gadis yg baek dari SENYUMnye...TAWAnya yg telah memikat sanubari ini~~~aku mle perasan wktu tgh buat junbi utk undoukai....aku gelarkan perempuan ni HIDUNG...nk tau knape??? fhm2 je la...kalo yg blajar bhsa jepun tu tau la...

ingin kenali siHIDUNG...jmpe dipost yg kan dtg~~~~

3 comments: