Masa dan Waktu

Monday, April 4, 2011

lukanya hati utk pertama kali~~

td aku dah try utk tulis berkias2..tp cam bkn diri aku je...so aku nak tulis direct je...
bg yg terase mintakk maap byk2...


malu jugak utk aku tulis kisah aku ni..tp aku dah x mmpu lg nak pendam..


bismillah~~
wktu shokyyu dlu aku pernah ske kat die...aku gelarkan die H la...
amt selesa ble berborak ngan die...semuanya manis dipandangan mate aku..
aku cbe buat mcm2 utk pikat die...
aku masak murtabak maggi( tp last2 bkn die je yg mkn..satu kelas mkn)
bg die coklat n mkn mse jugyou (aida perasan..smpai aida ckp.."kedekut..bg H je a.."
(walopun aaku rase menyesal sgt skrg ni sbb buat bnde bodoh camtu)..

satu hari tu aku kecewa sgt ble aku tau die ade ske ngan org laen..
dan nk berkapel ngan org tu..org tu gelarkan M la..
ble aku tau bnde tu...HATI ni SAKIT sgt..
nk pandang H pun x snggup~~mcm kene cucuk2 hati ni..

balik je umah..aku trus tulis keSENGSARAan yg aku rase tu kat blog..
xde laptop..so, pnjap laptop lokman...so,bnde ni LOKMAN pun tau slain FAHIM sbb die housemate aku mse tu...blog aritu nukilan yg terakhir aku kat blog..

#itulah kisah hati aku terluka utk pertama kali..

1 comment: