Masa dan Waktu

Tuesday, April 5, 2011

hati yg kau sakiti =(

kalo korang sakit hati..korang buat pe ea??? biase kalo pompuan meNANGIS la kot.. kalo LAKI??? sakit hati je main BOLA xpun GAME... agaknye la kot..sbb tu bkn cara aku.. tp smalam mmg hati aku sakit sgt...sgt10x !!!!
tp biasanye kalo aku geraam ke sakit hati ke...aku akan mkn byk2..x kisah mhal mne pun...
tp smalm agak pelik..nk sentuh pun x lalu..sbb sakit hati smalm laen skit kot~~

antara perkara yg buatkan aku SAKIT HATI smalam:-

1. ko x jujur...susah sgt ke nk jujur...bgtau je la LAKI mne yg ko nk bawak smalam..

2. ko dan LAKI tu memperBODOHkan aku kat FB..kononnye x tau menahu..bile aku tanye LAKI tu knpe buat camtu...die slambe bleh ckp SAJE~~indahnya kata2~~

3.konon dlam fb ckp "xbaik jalan berdua..nnti ade yg ke3"....rupe2nye aku yg jadi org ke3 yg tgok korang berdrama..konon2 dlm kisah cinta SWEET2..sakit mata melihat SAKIT lg HATI yg menanggung!!

4.dlm tgh hati yg menanggung sakit...die bleh ckp.."jgn risau..aku xkan TERPIKAT ngan ko.."
time tu jugak air mate mengalir( xmalu utk mengaku..sbb bnda yg benar..)...nsib baik dah mlm..org x prasan..n aku smpat lap..
5.lepas ape yg die buat..nak pnadang mke die pun SAKIT HATI!!


yg penting...ape jua yg berlaku..bukan salah DIA...mmg serius DIA x salah pape...
AKU yg SALAH...sbb menCINTAi kau~~~

dlu ko anggap seperti LISA SURIHANI







tapi kini aku menganggap ko sperti..







pagi td ble dgr satu lagu ni..tetiba nangis sndiri..NANGIS lg...gembing btul aku ni...nangis je...biarlah korang nak ckp pe pun..



antara lirik yg terKENA sgt2..


jangan pernah katakan bahwa
cintamu hanyalah untukku
karna kini kau telah membaginya

maafkan jika memang kini
harus kutinggalkan dirimu
karna hatiku selalu kau lukai

tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa

ku menangis membayangkan
betapa KEJAMnya dirimu atas diriku
kau duakan cinta ini
kau pergi bersamanya

ku menangis melepaskan
kepergian dirimu dari sisi hidupku
harus slalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti

ku menangis
harus slalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti



*dan skali lg aku AMAT menyesal dgn kesilapan besar yg aku dah buat..iaitu MENCINTAI KAU~

6 comments:

  1. emmm... amek pengalaman dari ak sudah... jgn ko ingat lagi kat org tu.... mcm tu die wat kat ak mcm tu la die wat kat ko

    ReplyDelete
  2. mula2 nk ckp. aku x ske fasha sanda. haha.
    no 2 nk ckp x semestinye pmpuan jek nangis ble sakit hati. so kalau kau rase nangis tu leh hilangkn sakit hati. why nt?

    ReplyDelete
  3. cinta ni bkan bleh dipaksa...
    aku harap die buat lg bnde yg aku bnci...supaya sng lpekan die~

    ReplyDelete
  4. aku pun xske...PLASTIK...sbb tu la dlu aku anggap die lisa surihani..tp skrg~~~~

    ReplyDelete
  5. :)
    ganbatte ne...nangis lah byk mana :)
    tak pyh simpan2... jd cam ak..gembeng...haha..skit2 nangis..
    tp ape org len kisah..takde masalah pun kt dowang kan?
    bdway..psl prmpuan tu...
    lupakan je yok :)
    dia maybe terbaik ,tapi untuk org lain , dan yg terbaik untuk kau msti akan dtg juga one day :)
    takyah sedih2 eh :)

    ReplyDelete
  6. tp aku rase..aku ni x terbaik utk sesape pun..
    aku mmg x layak utk mmne2 pompuan pon..

    ReplyDelete